بررسی تولید محتوا‌، محتوا سازی در اینستاگرام، قیمت تولید محتوا در اینستاگرام
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه
 
ایجاد محتوا در اینستاگرام به گونه‌ای که یکتا و کاربر‌پسند باشد، می‌تواند یک چالش بزرگ باشد. پیداکردن مفاهیم و ایده‌ها و تهیه یک محتوای مناسب از آن‌ها در گفتار آسان‌تر از عمل کردن به آن است. زیرا محتوای تولید شده برای اینستاگرام علاوه بر مرتبط و جذاب بودن آن، از نظر ظاهری نیز باید خوب و قابل قبول باشد.

اینستاگرام یک پلتفرم کاملا دیداری است. اگر بخواهیم خیلی کلی صحبت کنیم، کمپین‌های بازاریابی شبکه‌های اجتماعی بسیار به گیرایی و درگیر‌ کردن تصاویر بستگی دارند. پس فشار زیادی روی آن است.

در این مقاله قرار است در کنار بررسی تولید محتوا‌، محتوا سازی در اینستاگرام، قیمت تولید محتوا در اینستاگرام و تعرفه تولید محتوا اینستاگرام را بررسی کنیم. محتوا مانند خون در رگ‌های زندگی حساب کاربری اینستاگرام شما است. اما فراهم آوردن محتوا‌ی مناسب نباید کاری نشدنی باشد. اگر شما زمان یا منابع کافی برای تولید محتوای تخصصی مناسب ندارید، نگران این موضوع نباشید.

یا حتی ممکن است کسب وکار شما کالای قابل لمسی را نفروشد که بتوانید عکس مناسبی از آن بگیرید. شما می‌توانید این کار را به متخصصان بسپارید. اما بهتر است قبل از آن از نحوه تولید محتوا در اینستاگرام آگاهی پیدا کنید.

برای بهینه کردن و درگیر کردن بیشتر مخاطبان با صفحه اینستاگرام کسب و کار خود می‌توانید از متخصصین ایجاد محتوا در اینستاگرام یا یک شرکت تولید محتوا کمک بگیرید. هزینه مدیریت اینستاگرام کسب وکار شما در مقابل بازدهی که می‌تواند برای شما از راه اینستاگرام مارکتینگ داشته باشد، بسیار ناچیز است. البته این به شرط انجام صحیح فرآیند است.

اگر قرار است برای مدیریت، این کار را به سیستم یا فردی بسپارید بهتر است خود شما هم تا حدی با مدیریت محتوا اینستاگرام و تعرفه تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی آشنایی داشته باشید.

فاکتور‌های موثر در قیمت تولید محتوا در اینستاگرام

تولید محتوای شبکه‌های اجتماعی یک هنر و تخصص است. اگر می‌خواهید صفحه شما بازده مناسبی داشته باشد، حتما از متخصصین این حوزه بهره‌مند شوید. اگر قیمت مدیریت اینستاگرام کسب وکار شما برای‌تان مهم است می‌توانید از یک پکیج تولید محتوا در اینستاگرام نیز استفاده کنید. معمولا این پکیج‌ها در انواع مختلفی طراحی می‌شوند که شما بتوانید با توجه به نیاز خود سفارش مناسبی را خردیداری کنید.

در این مقاله می‌خواهیم شما را با قیمت تولید محتوا اینستاگرام ، تعرفه تولید محتوای اینستاگرام و نحوه قیمت گذاری آشنا کنیم. در این قسمت فاکتور‌های تولید و مدیریت محتوا اینستاگرام را به صورت خلاصه بررسی می‌کنیم.

هزینه تولید محتوا در اینستاگرام چقدر است؟ معمولا قیمت و نرخ ثابتی برای این موضوع وجود ندارد. قیمت تولید محتوا برای سایت یا شبکه‌های اجتماعی معمولا براساس خود کارشناس و پیشنهاد استراتژیست محتوای شبکه‌های اجتماعی تعیین می‌شود.

که عمدتا براساس میزان تجربه و تخصص کارشناس، حجم کار و زمان لازم برای انجام کار تعیین می‌شود. تخصص و تجربه در موضوع از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

به عنوان مثال در تولید محتوا شبکه‌های اجتماعی، رعایت اصول برای هشتگ‌گذاری پست‌ها و کپشن نویسی اهمیت خاصی دارد. عدم رعایت این اصول ممکن است در تعداد دیده شدن پست و محتوای شما تاثیر زیادی داشته باشد،که این امر می‌تواند بازده کار را تا حد زیادی کاهش دهد.

قیمت پکیج ایجاد محتوا اینستاگرام

هزینه تولید محتوا اینستاگرام چگونه است ؟ قیمت تولید محتوا در اینستاگرام ممکن است برای انتظارات مختلف متفاوت باشد. اگر می‌خواهید قیمتی مناسب را در کنار تمام خدمات داشته باشید، می‌توانید از پکیج تولید محتوا در اینستاگرام استفاده کنید.

معمولا یک شرکت تولید محتوا در اینستاگرام و تیم تولید محتوا اینستاگرام آن، پکیج‌های مختلفی را به مخاطبان پیشنهاد می‌کند. برای انتخاب پکیج مورد نظر خود بهتر است چند مرحله را انجام دهید:

  • آگاهی از تعرفه تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی
  • بررسی پیج رقبای خود و مشخص کردن جایگاه خود
  • مشخص کردن جایگاهی که قرار است در آینده و زمان‌های مشخص داشته باشید.
  • مشخص کردن استراتژی کلی خود و دریافت بریف و پروپوزال اولیه
  • انتخاب پکیج شامل محتوا مد نظر شما از جمله عکس، فیلم و کپشن‌ها
قیمت تولید محتوا در اینستاگرام

نکات تاثیر‌گذار در تولید محتوا شبکه‌های اجتماعی به خصوص اینستاگرام

همان طور که قبلا هم گفتیم بهتر است خود شما یا فردی در کسب وکار شما به اصول اولیه تولید محتوا مسلط باشید. این موضوع باعث می‌شود تا در روند انجام کار توسط فرد یا یک شرکت تولید محتوا اینستاگرام قرار بگیرد.

مدیریت محتوا اینستاگرام در این صورت با روالی با نظم بیشتر پیش خواهد رفت. همچنین رعایت این موارد یا عدم برنامه‌ریزی و توجه به همه آن‌ها قیمت تولید محتوا اینستاگرام را تعیین می‌کند. این موارد عبارت‌اند از:

  • زمینه و تم محتوا چه باشد

تولید محتوای یکتا و جدید در صفحه اینستاگرام یک کسب و کار بسیار موثر و مهم است. ترجیحا تمام پست‌ها باید هدف اصلی شما را نشان دهند.

  • زمان ارسال پست‌ها در اینستاگرام

بسته به نوع مخاطبان شما، ساعت حضور آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی متفاوت است. مثلا ممکن است مخاطبان شما در ساعات شب و استراحت به دلیل داشتن فراغ بال بیشتر اینستاگرام خود را چک کنند. در این صورت بهتر است زمان مناسبی را برای به اشتراک گذاشتن پست‌های خود انتخاب کنید.

  • داشتن یک فرمت یکسان

بهتر است در تمام پست‌ها از یک فرمت پیروی کنید. این مورد باعث ماندگاری فرمت شما در ذهن مخاطبان می‌شود.

  • ارسال پست‌ها و مطالب مرتبط

هرچند ارسال مطالب پر‌مخاطب ممکن است بازدید بیشتری را برای شما فراهم کند، اما این موضوع همیشه برای ما سود‌آور نیست. مخاطبان وفادار شما ترجیح می‌دهند پست‌های مربوط به مسائل مرتبط به کار شما را مشاهده کنند.

  • استفاده صحیح از هشتگ‌ها

استفاده از هشتگ‌ یا هشتگ های آماده در دیده شدن بهتر شما ابزاری بسیار مفید هستند. در زمان جستجو برای قیمت تولید محتوا در اینستاگرام حتما به رعایت این اصل توسط کار فرما توجه داشته باشید. موارد دیگری هم هستند که به صورت خلاصه فقط نام آن‌ها را ذکر می‌کنیم. برای اطلاعات بیشتر در مورد هشتگ مقاله ” تاریخچه هشتگ ” را مطالعه کنید.

مثلا ایجاد آلبومی از عکس‌های قبل یا کمپینی خاص، انتشار منظم استوری‌ها، همکاری‌ با اینفلوئنسر‌ها و یا تبلیغات در صفحه‌های پر مخاطب دیگر که البته بازدهی داشته باشند.

مقایسه قیمت تولید محتوا در اینستاگرام و پکیج‌های مختلف

اگر در زمینه قیمت تولید محتوا برای سایت یا فضا‌های دیگر جستجو‌یی ساده انجام دهید به قیمت‌های مختلف و متفاوتی برخورد می‌کنید. این قیمت‌ها بر اساس فاکتور‌های متفاوتی تعیین می‌شوند که در ابتدا‌ی مقاله تعدادی از آن‌ها را مطرح کردیم.

 

اما اگر به دنبال مجموعه‌ای برای تولید محتوا هستید می‌توانید با یک جستجو به تعداد زیادی از آن‌ها دست پیدا کنید. در اینجا ما تعدادی از گروه‌ها و سایت‌های تولید محتوا را بررسی خواهیم کرد که میتوانید سفارش تولید محتوا اینستاگرام دهید.

توجه داشته باشید که این مسئله به معنای تایید و یا رد کامل این سایت‌ها نیست. این اسامی صرفا به عنوان مثال آورده شده‌اند تا نمونه‌ای از قیمت‌ها را بدانید.

  • سایت هلوکد hellocode

این سایت خدمات تولید محتوای خود را در دو بخش شبکه‌های اجتماعی و تولید محتوا برای وب‌سایت انجام می‌دهد. برای هر کدام از این دو مورد شما می‌توانید سه پکیج مختلف را بسته به نیاز خود را انتخاب کنید.

سه دسته برای صفحه‌ها و سایت‌های کم‌بازدید، در حال رشد و پر‌بازدید طراحی شده‌اند. در هر کدام از این پکیج‌ها امکانات خاصی در نظر گرفته شده است.

به عنوان مثال در طرح طلایی برای پیج‌های پر بازدید علاوه بر تعداد پست و استوری بیشتر، ویدئو نیز قرار داده می‌شود و همچنین به کامنت‌ها و دایرکت هم پاسخ داده می‌شود.

  • سایت دنیر

این سایت که در بسیاری از حوزه‌های خدمات دیجیتال مارکتینگ فعالیت می‌کند. دنیر خدمات تولید محتوا شبکه‌های اجتماعی خود را به همراه هشتگ‌گذاری به صورت یک بسته ارائه می‌کند.

این بسته که شامل تولید کپشن اینستاگرام و قرار دادن هشتگ برای هر پست می‌باشد با مبلغ ۳۰ هزار تومان ارائه می‌شود. تولید محتوای فارسی هم در این مجموعه از مبلغ ۸۰ هزار تومان برای هر هزار کلمه آغاز می‌شود .

  • کافه محتوا

سایت کافه محتوا سفارش‌های محتوای خود را به ۴ بخش متفاوت تقسیم کرده است. این ۴ دسته عبارت‌اند از سفارش‌های تکی، ماهانه، تولید محتوا اینستاگرام و خدمات رپورتاژ آگهی. قیمت تولید محتوا در این سایت از مبلغی حدود ۳۵ تومان کلمه‌ای آغاز می‌شود.

قیمت تولید محتوا اینستاگرام در کافه محتوا برای یک کپشن ۳۰۰ کلمه‌ای به همراه انتخاب هشتگ‌های مناسب حدود ۵۰ هزار تومان می‌باشد. خدمات ارائه شده دیگر برای اینستاگرام در این سایت عبارت‌اند از: تولیدمحتوا به صورت متن، صوت، عکس و محتوای ویدئویی و صوتی.

قیمت تولید محتوا در اینستاگرام
  • سایت رایتینا

سایت رایتینا که به گفته خودشان با ۷ نفر نویسنده مشغول فعالیت هستند، تعداد محدودی پروژه را برای نوشتن قبول می‌کنند. دلیل این اقدام آن‌ها توجه بیشتر به کیفیت کار‌ها تا داشتن تعداد کار بیشتر است.

این سایت خدمات کپشن‌نویسی برای اینستاگرام و تلگرام را برای هرکپشن با تعرفه ۳۵ هزار تومان انجام می‌دهند. البته اگر تعداد پست‌ها بیشتر باشد می‌توانید بسته پیشنهادی به صرفه با قیمت ۲۰ هزارتومان برای هر پست را انتخاب کنید. این بسته برای سفارش‌های بالای ۲۰۰عدد است.

  • الو کانتنت

سایت الو کانتنت ازطراحی پست‌های اختصاصی تا کپشن‌نویسی حرفه‌ای صفحه شما در اینستاگرام را برایتان انجام می‌دهد. از ویژگی‌های تهیه شده این سایت یونیک بودن محتوا و امکان بازگشت وجه پرداختی در صورت عدم رضایت است. این سایت ۳ پکیج ویژه درنظر گرفته است.

  • پکیج کانتنت پلاس که با قیمت حدود ۲ میلیون تومان برای تولید ۱۲ محتوای ۱۸۰۰ کلمه ای است.
  • پکیج سوشال کانتنت: اگر به دنبال قیمت تولید محتوا اینستاگرام هستید، گروه الو کانتنت با دریافت مبلغی حدود ۲میلیون تومان، ۴۰ پست اینستاگرام و ۳۰ استوری اینستاگرام را برای شما به اشتراک می‌گذارد.
  • پکیج سوم هم با مبلغی حدود سه و نیم میلیون تومان، سایت، تلگرام و اینستاگرام را پوشش می‌دهد. در این پکیج ۱۲ محتوای ۱۸۰۰ کلمه ای، ۳۰ پست اینستاگرام و ۳۰ پست تلگرام در ماه وجود دارد.
  • دیدوگرام

این سایت پکیج‌های متنوعی را به مخاطبان عرضه می‌‌کند. قیمت این پکیج‌ها ازحدود ۲ تا ۱۰میلیون تومان متفاوت است. همه این پکیج‌ها خدماتی پایه را دارند و تعداد بنر‌ها واستوری‌ها درپکیج‌های بالاتر اضافه‌تر می‌شود.

همچنین در سایت می‌توانید نمونه کارهای این گروه را ببنید. ازویژگی‌های این سایت که خود آن‌ها به آن اشاره می‌کنند عبارتند از: کیفیت پست‌ها و کپشن‌ها، فعالیت منظم و ایجاد درگیری و تعامل با مخاطبان

قیمت تولید محتوا در اینستاگرام
  • مارکت پیما

این سایت دو راه برای ثبت سفارش قرار داده است. شما می‌توانید ازطریق پروپوزال جامع در سایت یا به صورت تلگرام و واتساپ سفارش خود را ثبت کنید. بعد از ثبت سفارش و بررسی اولیه بری ادامه کار با شما تماس می‌گیرند و شرایط را توضیح می‌دهند.

  • رایا مارکتینگ

این سایت به صورت هدیه نمونه‌ای رایگان را برای شما انجام می‌دهد. اگر نیاز داشته باشید حتی تا دومین تولید محتوا هم می‌تواند برای شما رایگان باشد. هزینه تولید محتوا در این سایت از کلمه‌ای ۳۵ تومان برای تعداد محتوا‌ی کم و برای محتوا‌ها‌ی بیشتر از ۱۰۰ عدد از کلمه‌ای ۲۱ تومان شروع می‌شود.

هزینه‌های مربوط به طراحی بنر، روتوش عکس و غیره هم به صورت جداگانه قیمت‌گذاری شده است. برای دانستن قیمت تولید محتوا اینستاگرام هم می‌توانید تماس بگیرید.اگر در زمینه تولید محتوا سوال یا مشکلی دارید می‌توانید برای مشاوره با همکاران ما در کجموعه دکتر ویز تماس بگیرید.

سخن آخر

تولید محتوای مستمر، منظم و یکتا تا در اینستاگرام به شما این اجازه را می‌دهد تا مخاطبان مناسب خود را پیدا کنید. اگر وقت کافی برای این نوع از تولید محتوا‌ی خوب و مخاطب‌پسند ندارید، می‌توانید از یک پکیج تولید محتوا در اینستاگرام استفاده کنید و کار را به متخصصین بسپارید.

برای گرفتن مشاوره می‌توانید با متخصصین ما در دکتر ویز در ارتباط باشید. قیمت تولید محتوا اینستاگرام به عوامل و فاکتور‌های فراوانی بستگی دارد. ازجمله این موارد می‌توان به خدمات شرکت تولید‌کننده محتوا، تخصص و تجربه افراد، تعداد محتوای درخواستی شما، کیفیت درخواستی شما و خدمات دیگر مورد نیاز اشاره کرد. هر کدام ار این موارد نیز می‌توانند به جزئیات کوچکتری تقسیم شوند.

قیمت تولید محتوا در اینستاگرام

تولید محتوا شبکه های اجتماعی می‌تواند در رشد کسب و کار شما به شما کمک کند. برای این‌که این فرایند رشد با سرعت بیشتری اتفاق بیفتد، یکی از راه‌ها تولید محتوای خوب است.

قطعا تولید این محتوا نیاز به انرژی یا هزینه دارد. قیمت تولید محتوا و هزینه تولید پست اینستاگرام در این مقاله تا حد ممکن بحث شد. ولی بهتر است بدانید که تحقیق و دیدن نمونه‌کار‌ها قبل از شروع کار بسیار مهم است.

این روزها تولید محتوا بازار بسیار رقابتی دارد اما باید در نظر داشته باشید که نباید سراغ ارزان‌ترین محتوا بروید چرا که ممکن است مشکلات زیادی برای شما به وجود بیاید.

هزینه و قیمت تولید محتوا اینستاگرام تا حد زیادی بستگی به نوع فعالیت شما دارد اما می‌توانید خدمات و پلن‌های ایجاد محتوا اینستاگرام را دریافت کنید تا بتوانید بهتر تصمیم‌گیری کنید. لازم به ذکر است که کلیه خدمات اینستاگرام و محتوا در موسسه دکتر ویز با بهترین قیمت انجام می‌گیرد و برای ارتباط با ما می‌توانید از طریق تماس در ارتباط باشید.

برخی از سوالات رایج

هنگام خرید یک پکیج اینستاگرامی باید چه مواردی را در نظر بگیریم؟

  • آگاهی از تعرفه تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی
  • بررسی پیج رقبای خود و مشخص کردن جایگاه خود
  • مشخص کردن جایگاهی که قرار است در آینده و زمان‌های مشخص داشته باشید.
  • مشخص کردن استراتژی کلی خود و دریافت بریف و پروپوزال اولیه
  • انتخاب پکیج شامل محتوا مد نظر شما از جمله عکس، فیلم و کپشن‌ها

نکات مهم و تاثیر‌گذار در تولید محتوا شبکه‌های اجتماعی کدامند؟

زمینه و تم محتوا چه باشد

زمان ارسال پست‌ها در اینستاگرام

داشتن یک فرمت یکسان

ارسال پست‌ها و مطالب مرتبط

استفاده صحیح ازهشتگ‌ها

بهترین راه برای بهینه کردن و جذب مخاطب در اینستاگرام کدام است؟

متخصصین تولید محتوا در اینستاگرام یا یک شرکت تولید محتوا اینستاگرام کمک بگیرید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 7 آذر 1402برچسب:,
ارسال توسط پول دوست